Indien de klant niet opdaagt (no-show) of een annulering doorvoert, blijft de inschrijvingskost of het factuurbedrag volledig verschuldigd. Hetzelfde geldt wanneer de klant verzoekt om de afspraakdatum te verplaatsen binnen een termijn van twee weken voorafgaand aan de geplande afspraak. De klant heeft het recht om de opleiding éénmalig kosteloos te verplaatsen, op voorwaarde dat dit verzoek minstens twee weken vóór de geplande datum wordt ingediend.
Als u niet deelneemt aan het examen of opleiding, kan u eveneens géén certificaat/attest bekomen. Om een certificaat/attest te bekomen moet u uiteraard slagen voor het examen/interne proef.
Wij proberen er uiteraard voor te zorgen dat er nooit een examen- of opleidingsmoment door Prevom moet worden geannuleerd. Mocht dit door uitzonderlijke redenen of extreme omstandigheden toch gebeuren, dan wordt u hier telefonisch of via mail van op de hoogte gesteld.
Het inschrijvingsgeld wordt in geval van annulatie door Prevom volledig terugbetaald, zonder enige bijkomende vergoeding bovenop het initieel bedrag dat u betaalde bij uw boeking.
Als op de dag van de opleiding blijkt dat de praktijk niet op een veilige manier kan uitgevoerd worden, behouden wij het recht op de opleiding te staken zonder terugbetaling van het verschuldigde bedrag.